Про підприємство
Сертифікація продукції Сертифікація систем управління Сертифікація персоналу
Політика та цілі щодо розгляду скарг і апеляційПолітика та цілі щодо розгляду скарг і апеляцій
14 Серпня 2019
Наказ № 247

Про уповноваження на виконання

функцій секретаріату ТК 38

та внесення змін до складу ТК 38

12 Серпня 2019
Наказ № 338 від 09.08.2019

Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 29.04.2015 №263

18 Липня 2019
Лист Міненерговугілля України до Державної фіскальної служби України, щодо рекомендацій органам митного контролю про співпрацю з підприємством

Лист Міненерговугілля України до Державної фіскальної служби України, щодо рекомендацій органам митного контролю про співпрацю з підприємством

Новости:
30 Грудня 2010
Наказ на продовження дії державних стандартов

Державний комітет з питань технічного регулювання і споживчої політики (Держспоживстандарт України) своїм наказом від 28.12.2010 р. № 596 продовжив дію державних стандартів на моторні палива до 1 липня 2011 р. 

Зокрема, продовжена дія ДСТУ 3868-99 "Паливо дизельне. Технічні умови" та ДСТУ 4063-2001 "Бензини автомобільні. Технічні умови".

ДСТУ 4063-2001 є основним нормативним документом на бензини автомобільні марок А-76 (марка відома з 60-х років), А-80, А-92, А-95, А-98, а ДСТУ 3868-99 – для дизельного палива, основними марками якого є Л-0,20-62 і З-0,20-(-25). 

Також цими стандартами передбачені вимоги до палив, які закладаються для зберігання в умовах Державного резерву України та в умовах Міністерства оборони. Доля вживання цих палив складає, за різними підрахунками, в межах 60-70 %. Звичайно, ця цифра з оновленням автомобільного парку України зменшується.

Нагадаємо, з 01.01.2008 року введені нові державні стандарти на автомобільні палива: ДСТУ 4839:2007 "Бензинів автомобільні підвищеної якості. Технічні умови" та ДСТУ 4840:2007 "Паливо дизельне підвищеної якості. Технічні умови" Ці стандарти почали діяти паралельно з ДСТУ 4063-2001 та ДСТУ 3868-99 і ця дія передбачала плавний перехід (модернізацію) українських НПЗ на виробництво палив, якість яких би відповідала вимогам нормам Євро-4 і Євро-5 за вмістом токсичних викидів у відпрацьованих газах автомобільних двигунів.

Завантажити оригінал наказу



Архив новостей